bullbak

Slängde ihop lite bullar nu i eftermiddag. Blev både vanliga kanelbullar och sedan en sats med nötkrämsfyllning.  Måste erkänna att detta nästan är första gången jag lyckas med vanliga bullar ;) och bara för jag gjorde detta har jag nu fått för mig att jag vill ha en köksassistent. Nej jag är inte alls impulsiv. Men fått för mig att jag skulle baka mycket mera! Sedan kan man såklart göra mer än att baka. Kitchenaid är sjukt snygga, men borde kanske satsa på en billigare variant. Kollade nyss på en från obh nordica. Men ni som kan sånt här, vad ska man tänka på?
Denna år från obh nordica. Ca 1500kr.
 
ja ja, får ta en sak i taget. Inköp av en sådan här får kog vänta. 
 
Men dagena bullar blev iaf goda även utan en köksmaskin. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0