Första vårmånaden

Idag känner jag mig så himla glad och pigg. Första mars, vilket innebär att det faktiskt är den första vår-månaden. Och idag har det verkligen känts som vår! Solen sken hela förmiddagen när vi var ute på jobbet. Glad som jag kände mig fick jag för mig att vi skulle göra en promenad med våra få barn vi hade. Sagt och gjort, blev en häääärlig promenad i solen. Gick förbi ett bygge i närheten så barnen fick något spännande att kolla på!

Tillbringade sedan några timmar efter jobbet hemma hos mamma och pappa, där det bjöds på god mat i form av lax. Nu ligger jag hemma och gottar mig i soffan! Imorgon blir det lite förändring. Frisörtid. Tror jag lämnar det blonda livet för en stund. Behöver förändring!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0