Solig lördag

Vilket underbart väder det är ute idag. Riktigt solig och fint!

Gårdagen på Butlers blev så mysig så. Go mat och trevligt sällskap, en perfekt fredagskväll helt enkelt!

Värre var det imorse när jag vaknade och insåg att förkyldningen även hittat mig, suck. I stort sett alla barn på jobbet har varit supersnoriga ett bra tag, så detta var väntat. Men måste även medge att jag mår myyyycket bättre efter att ha varit vaken några timmar och kommit igång. Så från att sett mig själv ligga på soffan hela dagen bestämmer jag mig istället för att ta mig bort till älvhögsborg för att kolla lite på 24timmars (det gäller för alla lag att ha igång en spinningcykeln i 24 timmar). Här har vi inte tid med att vara sjuka;)

Denna fina tavlan fick jag av Malin igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0