Måndag 25 februari

Kasst bloggande på sistonde! Beror nog på att dagarna bara springer iväg. Ska försöka uppdatera med ett inlägg ikväll om mitt kommande äventyr som nu är bestämt att det blir av.

Nu däremot sitter jag soffan, kollar på "vakna med nrj" samtidigt som jag njuter av morgonkaffet. Haft en härlig helg. I lördags var jag och Malin nere i Göteborg och åt middag med Petra, vår pappas kusin! Himla trevlig kväll med tapas, vin och massa prat. I söndags vankades det släktkalas nere i lilla Edet, för både mig och Jimmy som fyllt år. Sedan blev det som vanligt familje- och juniorjympa på friskis&svettis. Avslutade söndagen med ett riktigt TUFFT spinningspass. Funderar på om det är därifrån jag lyckats göra något med nacken. Vaknade upp idag med någon nackspärrliknande sak. Suck! Nu åker jag strax till jobbet! Ha en häääärlig måndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0