Fredag 1 februari

Ver ett tag sedan det uppdaterades här. Har hunnit hända lite saker på veckan som gått sedan senaste uppdateringen. Jag har bland annat hunnit med att fylla år. Hela 27 år. En bra födelsedag blev det. Den börjades med skönsång från alla härliga barn på jobbet. Sedan kom både syster och morfar på besök. Resten av familjen befann sig i Sälen! Har även hunnit hända lite mer med eventuella framtidsplaner. Är fortfarande lite hysch hysch kring det... men förhoppningsvis är det inte så hysch hysch länge till.
 
Ikväll blir det middag på Butlers tillsammans med syster och Malin. Ska bli riktigt gött. Sett fram emot det hela dagen. Är i stort sett klar för att gå iväg om en timme, ska bara göra något åt håret. Men unnade mig en stund i soffan med en kopp "Chailatte Lemongrass" från min kära Tassimo. Detta är tydligen en av deras nyheter och den kom hem i min första beställning från hemsidan. Den var... helt ok. Men väldigt söt och hade räckt med halva muggen. Tror inte jag kommer köpa hem den igen faktiskt, men kanske ska testa deras vanliga Chailatte nästa gång som alla säger är jättegod. Har ni testat så säg gärna vad ni tycker.
 
 
 

Postat av: Sofia

Jag har aldrig testat lemongrass men den vanliga chailatten är jättegod! Den har vi alltid hemma. :))

2013-02-01 @ 21:09:43
URL: http://missofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0