Onsdag 28 augusti

Dagarna bara rinner iväg. Känns som jag knappt hinner med. På något sätt så är det redan torsdag imorgon. Är inget annat än måndagar och söndagar känns det som emellanåt.
 
Veckan hittils har runnit på bra. Har både hunnit träna lite, jobbat och bara varit. Men nu är det snart helg igen och då händer det lite av varje. Fredag blir det middag med familjen. Lillebror flyttar ner till skåne på lördag, så det gäller att passa på att träffa honom... Sedan lär det väl dröja några veckor tills nästa gång. På lördag blir det 40årsfest och ett l i t e t besök på edetfestivalen. Är inte jättesugen på just festivalen, så det blir väl bara att gå dit och kika en sväng...Däremot ser jag fram emot 40årsförfesten:) Och söndag drar familje- och juniorjympan igång igen. Och när den drar igång så är allt som vanligt igen efter semestrar och dylikt.
 
Nu däremot ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på min nya favoritserie. Börjat kolla på "Hart of Dixie"... Har inte sett så många avsnitt än, men fastnade redan i början. Har ni inte sett den så se den.
 
Sitter även och funderar på vad min nya blogg inför resan till Thailand ska heta, men det står helt still. Så har ni några tips så hojta till.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0