Torsdag 27 september

Igår var ingen rolig dag mina vänner. Jag hade så ont i min lilla fot, eller ja, tå, efter sprutan jag fick i förrgår. Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Värre blev det när jag fick ett barn över foten. Då fick jag vackert gå till ett annat rum och säga ett och annat ord. Sedna blev det apoteket för att få mig lite smärtlindring. Idag har det gjort ont, och gör fortfarande. Illrött är det med. Känns förhoppningsvis bättre imorgon.
 
Till något roligare. Jag har en toppenhelg framför mig, som ska tillbringas med de bästa tjejerna. Tyvärr kommer vi sakna ett par stycken, som är upptagna på andra håll (en är i Japan och en flyttar i helgen).... Oh vad jag ser fram emot en riktigt härlig helg.
 
Förresten, ni har inte missat att Stiftelsens album nu finns på Spotify va? Lyssna!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0