Söndag 9e september

Precis kollat på premiäravsnittet av "X Factor" och jag måste säga att jag är övertygad. Från början kändes det bara som ett dåligt komplement till "Idol", men nej, det tar jag tillbaka. Och jag är glad att Andreas Carlsson sitter i juryn. Det blir nog en bra höst detta!
 
Spenderade en del av dagen nere på IKEA idag. Malin skulle inhandla nya möbler till sin nya lägenhet. Och jag fick med mig ett par fönsterlampor och stearinlljus med mig hem. En familjedag helt enkelt.
 
Nu laddas det om inför en ny vecka... En ny fullspäckad vecka skulle jag vilja säga. Den kommer bestå av både det ena och det andra. Jobba, träna, träffa underbara vänner, spendera en eftermiddag i tvättstugan... ja lite gott och blandat. Och på lördag blir det en tur till Svenljunga. Mer om det längre fram i tiden.
 
 

Postat av: Anonym *hosthost*

O en syster som fyller 24 har jag hört..

2012-09-09 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0