Lördag 6 oktober

Ibland behövs det inte mycket för att en dag ska bli helt perfekt. Redan igår bestämde jag mig för att ha en må-bra-dag idag, utan några måsten alls.

Det började med att jag vaknade vid 7.30 men unnade mig att ligga kvar och somna om i korta perioder, ända tills klockan blev 9.30. Då blev det frukost och "Sex and the city"-marathon i soffan ett par timmar.

Därefter besökte jag Malins nya lägenhet som i stort sett börjar bli klar. Fick även hämtat ut mina nya fina mattor till hallen, som låg på Ica och väntade. supernöjd. Sist, men absolut inte minst, så var jag på kyrkogården och tände ett ljus för fina mormor! Kändes skönt att komma dit igen! Var faktiskt på en annan kyrkogård igår med och tände ljus. Farfar skulle fyllt 78 igår!! Saknad!!

Kvällen här hemma har bara spenderats i soffan framför tv.n. En stor tallrik fruktsallad, med massa grädde gjorde mig sällskap! Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska försvinna in i bokens värld.

Go'natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0