Torsdag 15 november

Ännu en sovmorgon, skönt! Idag är det redan torsdag och jag börjar undra vart denna vecka har tagit vägen? Tiden har verkligen bara runnit iväg.

Idag var tanken att träna efter jobbet. Men tror att jag skippar det. Körde ju spinning i tisdags och foten mår fortfarande "bra". Men vågar nog ont överbelasta den. Så istället åker jag hem ikväll efter jobbet och bara har en hemmakväll!

Kanske borde börja läsa min nya bok? Alla tjatar om den, alla har en åsikt om den osv. Kände att jag själv är tvungen att ta reda på om den är så extremt bra. Pratar såklart om "femtio nyanser av honom".

Nu dricker jag upp mitt kaffe, fortsätter kolla på "vakna med the voice" och njuter av att jag inte behöver stressa mig iväg till jobbet än på ett tag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0