Söndag 4 november

Söndag, och jag sitter fortfarande kvar i soffan. Känner mig rätt så pigg idag, trots att det både blev drinkar, vin och baileys igår. Blandning brukar aldrig vara en bra kombination för mig såhär dagen efter, därför blandar jag inte längre. Men se, det gick ju bra.
 
Hade en jättemysig kväll hemma hos Petra, tillsammans med två av hennes kompisar. Alltid kul att träffa nytt folk. Därefter var det tänkt utgång, vilket faktiskt inte lockade mig. Såg rätt tomt ut på stället med för den delen. Så istället traskade jag hemmåt, men stannade till på Malin & Karins lilla vinkväll med. Mysigt. Blev en härlig lördag och jag somnade gott när jag bäddade ner mig, närmare klockan 2 inatt!
 
Idag vankas det familjejympa och juniorjympa. Temat för dagen är Halloween. Så det blir till att dra på sig häxutstyrseln. Får väl se hur det går att jympa med en häxhatt.
 
Ha en bra söndag. Det tänker jag ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0