Nässpray

Jag skulle absolut inte kalla mig beroende av nässpray. Finns de som använder det mycket mer än vad jag gör. Under mina första år i arbetslivet så levde jag ständigt med den, för då var jag ständigt förkyld. Riktigt så är det inte nu. Men däremot, när jag väl behöver det, men inte hittar någon nässpray, då får jag panik! Ja, panik är nästan inte att överdriva!

Den paniken har precis utspelat sig här hemma. Igår utbröt en förkylning. Skulle ta lite nässpray nu innan sovdags. Men då ska flaskan bredvid sängen självklart vara slut. Såg en sömnlös natt framför mig..... Innan jag kom på att jag har en i väskan;) så även jag ska nog få sova!

Nog om nässpray...

Snöar ute. För min del hade det gärna fått vänta lite till. Vill helst ha vår och sommar året om. Men lägger den sig kanske det kan bli lite ljusare i alla fall. Ständigt grått och trist. Inte konstigt man alltid känner sig trött och grinig!

Nu blir det att läsa några sidor i min bok, innan det är dags att sova. Vem vet, kanske får skotta loss bilen imorgon bitti;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0