Lördag 24 lördag

Började denna härliga lördag med ett familjejympa-pass borta på Friskis. Kördes ett extra pass denna veckan då det var öppet hus idag.

Därefter har jag bara haft en sån där himla go lördag här hemma! Låtit mig sitta i soffan och slökollat på två filmer som gått på tvn. Lagat go mat m.m. Känner att denna dagen var behövlig. Tvingat mig själv att slappna av. Sedan några veckor tillbaka tänker jag extra mycket på hur jag lever mitt liv! Nu fokuserar jag mycket på att inte stressa och göra saker som jag mår bra av.

Ikväll blir det "Så mycket bättre". Tänker även ta första muggen glögg ikväll. Sprang på den glöggen jag letade efter förra året. Så var tvungen att köpa en flaska idag. Så glögg och pepparkakor blir lördagsmyset!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0