Tisdag 1.e maj

Det blev en härlig extra ledig dag. Började dagen med en långpromenad tillsammans med Malin borta på Slätthult. Allt var verkligen superhärligt, ända tills det låg en orm mitt i vägen. Ja där gick pulsen upp kan man säga. Sen var det lugnt igen, ända tills det står ett rådjur mitt i vägen... hmm, då vände vi om igen. Men blev i alla fall en promenad på 7 km. Som avslutades med fika ute i naturen.

Därefter blev det en tur ut till överby med mamma & Jimmy. Blev ett baslinne och en jeansskjorta rikare.

Nu däremot kanske man borde sätta sig en liten stund ute på balkongen och njuta det sista av denna dagen. Klockan 20 bänkar jag mig framför tv.n och kollar på Unicefs "Humorgalan".

När vi ändå pratar om UNICEF så passade jag på att köpa en nyckelring som är "För varenda unge" idag när jag var inne på H&M. Pengarna går till vaccin till barn som har det mycket svårare än vad vi har.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0