onsdag 9e maj

Halva veckan klar, och det känns väldigt skönt. I utvecklingssamtalstider på jobbet så är man trött, och det är mycket som snurrar i huvudet. Så är det bara. Behöver jag säga att det känns väldigt skönt att ha mitt sista samtal nu på fredag? Då har jag avverkat mina 11 ansvarsbarn... härligt. Idag när jag kom hem från jobbet (lite senare än vanligt pga utvecklignssamtal) så stensomnade jag verkligen i sängen. Skönt med sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän klockan nio... eller ja, ska in tidigare för samtal igen, haha!

Minns ni att jag tipsade om ett body butter som jag testade från Body Shop häromdagen? Idag öppnade jag en ny förpackning som jag köpte för ett bra tag sedan, med doften "Ping grapefrukt".... även den är supergod. Ser redan fram emot nästa gång jag får gå loss i Body Shop-butiken. Nån mer än jag som är såld på deras produkter?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0