Onsdag 28e mars

Jobb 6-13, lunch med brodern efter jobbet, för att sedan gå på en "utbildning" eller vad man ska kalla det mellan klockan 15-18. Nu är man sådär härligt mör i kroppen. Utbildningen på eftermiddagen var helt ok. Men som vanligt är jag för trött vid den tiden efter en hel arbetsdag, så jag tar in ungefär hälften. Som avslut fick vi se ett klipp från Youtube. Och jag kan rekomendera er, att om ni har sisådär 16 minuter till övers så kolla på det klippet här nedanför. Och även om ni tycker den verkar töntig, så se klart den, för det är i slutet poängen kommer.

Eftersom vi fick se den i ett utbildningssyfte så syftar jag ju på att alla barn behöver få bekräftelse och så vidare. Men visst stämmer det för oss vuxna med?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0