Måndag 12e mars

Måndag, vilket innebär en ny vecka framför sig. Kan väl säga att veckan drog igång med dunder och brak. En ovanligt farfull måndag på jobbet. När klockan var nio var jag helt slut. Ska tilläggas att jag då bara arbetat tre timmar. Haha. Kan ju ärligt säga att när klockan slog ett kändes det väldigt underbart att få åka hem.

... eller hem och hem. Jag åkte vidare till en annan stad, och ett litet meeting där;) Vad det handlade om behåller jag för mig själv. Men nu är jag så trött så trött. All energi bara försvann liksom. Men det är ju inte konstigt kanske.

Just det, var ju på schlagerpass igår. Fyfasiken vad roligt det var. Förhoppningsvis kör de samma pass om två veckor igen. Då tänker jag vara där! Vem kunde tro att Sean Banan skulle vara perfekt att jympa till? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0