Lördag 3e mars

Sitter och inväntar Petra & Johanna som är på ingång. Ska bli himla trevligt att träffa dessa töser, då det inte blir speciellt ofta. Johanna minns jag inte ens när jag umgicks  med sist (?!). Vi hängde ju ihop hela högskoletiden, i vått och torrt. Fanns alltid vid varandras sida. Sedan när vi fick det riktigt  tufft i slutet med vårat examensarbete (lååång historia, om ni inte redan hört om den så  behöver ni inte göra det heller, försöker förtränga den), så hade jag nog aldrig fixat det.

Men sedan när skolan är klar så splittras man. Även om man säger att det inte ska bli så, så blir det lätt så. Petra träffar jag inte heller allt för ofta. Men vi sågs över en fika för några veckor sedan. Jaaa, i vilket fall som helst så ska detta bli himla kul!!!

Tycker ju så himla bra om de där tjejerna:)


Jag & Johanna, under en av alla våra fester. Året var 2009:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0