Elizabeth Arden

När vi skulle åka hem från Thailand var jag på jakt efter EN enda sak i taxfreen på flygplatsen. Nämligen parfymen från "Elizabeth Arden", men doft av "Green tea". Älskar den. Har verkligen snålat på flaskan här hemma. Ett tag hade jag en ny flaska att byta till, men den "råkade" katten riva ner från badrumsskåpet så flaskan gick i tusen delar. Behöver jag säga att det stank rätt bra här i lägenheten då?

I vilket fall som helst så blev jag först lite besviken när jag insåg där i Thailand att man inte kunde köpa enbart parfymen, utan var tvungen att köpa ett paket med parfymen, bodylotion & duschcremé. Men parfymen ville jag ju ha, så vad skulle jag göra? Idag kan jag säga att det var värt varenda krona. Vilken underbar bodylotion. Kan verkligen rekomendera den. Doftar ljuvligt och känns så otroligt fräsch. Tips tips=)


Postat av: Mallan

Gooooooo Alva

2012-03-07 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0