Torsdag 7e juni

Idag besökte jag äntligen passet på friskis, med en av mina favoritledare. Det är nog över ett år sedan jag var på hans pass. Jäklar vilket pass. Redan några låtar in i passet hade jag en nära-döden-upplevelse, haha. Nä, i detta fall skyller jag på att kroppen sa ifrån tidigt, vilket säkert tyder på en förkylning på g eller så. Men det hindrade inte mig när det gällde resten av passet. Men det kommer garanterat kännas imorgon!

Nu däremot ska det sovas. Klockan ringer 04.40.


Postat av: Katarina

Men åh vad glad jag blir åt din fina kommentar!

Och har du klarat 2 varv så måste du ju gilla löpning lite ;)

Det är fantastiskt att klara av ett mål man har satt upp.

Kramar

2012-06-07 @ 23:02:27
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0