Söndag 5 augusti

Varit väldigt väldigt trött idag. Var inte hemma allt för sent inatt, strax innan ett kanske. Men sedan låg jag vaken ett antal timmar. Hatar sånna nätter när man inte kan sova, och ska upp relativt tidigt. Först lite jobb, och sedan en tur till Överby med systeryster. Därefter tillbringade jag nästan tre timmar i sängen, haha. Skyller på att jag har semester.
 
Nu har jag tvingat mig själv att vara vaken. 100meters-finalen för herrarna, och Usain Bolt. Det får man bara inte missa (ja, jag är en friidrottsnörd). Och vilket lopp... kommer på mig själv att bara sitta och gapa, haha. Nej, nu är det nog dags för denna friidrottsnörden att gå och lägga sig.
 
Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0