Söndag 19 augusti

Nu börjar även jag inse att vi är påväg mot hösten. Ett tecken brukar vara alla serier som drar igång på tv. Då börjar det bli höst. Hmm... men hoppas på lite varma dagar fram igenom ändå.
 
Låg på soffan kl 17 idag och kände mig helt uttråkad. Det tog inte många minuter att bestämma sig att åka och träna. Så kl 18 satte Jessicas pass igång borta på Friskis... hon körde realese på sitt nya pass. Riktigt bra. Och det blev riktigt varmt. Där fick jag en påminelse varför jag så sällan tränar inomhus såhär under sommarmånaderna. Men det gick!
 
Vill ni veta en sak... jag längtar faktiskt liiiite till hösten. Måste ändå vara den mysigaste årstiden med alla tända ljus och mysiga tjocktröjor. Men den kan få vänta någon månad till.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0