Söndag 12 augusti

Söndag, och imorgon börjar jag arbeta igen. Men det känns faktiskt inte allt för jobbigt. Ny arbetsplats, nya arbetskamrater (har iofs redan träffat alla då jag arbetat där i två omgångar lite nu innan semestern av olika anledningar), samt att jag fortfarande får arbeta med bästa kollegan! Kan inte bli bättre.... eller jo, det kan det. Vi är tre helt nya personal på vår avdelning, så vi får ju bygga upp den precis så som vi vill. Perfekt. Det är sådant man vill vara med om någongång!
 
Avslutet på semestern har varit perfekt. Igår åkte jag, Malin, Sandra & Karin ut till Sofia som befann sig i föräldrarnas stuga. Först möttes vi upp för sol & bad vid Saxenhof. Blev sådär med det. Molnen ville inte ge med sig, så vi begav oss till stugan efter ett par timmar. Där visade sig solen betydligt mer. Det blev sol både på altanen och nere vid bryggan. Tro det eller ej, men jag tog mig även ett dopp i havet. Svinkallt!
 
Sedan hade vi en supermysig kväll med god mat & dryck, då vi firade Sofia som fyllt 25... för några månader sedan. Blir så när man är lite utspidda!
 
Vid Saxenhof
 
 
Ja, jag badade faktiskt
 
Sådan här utsikt är man inte bortskämd med...
 
Sofias underbart goda (och superfina tårta)
 
Tack tjejer för en härlig helg!

Postat av: Sofia

Supertack själv! :) Himla mysigt! Hoppas din första arbetsdag varit toppen. Puss&Kram!

2012-08-14 @ 00:17:59
URL: http://missofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0