Onsdag 1 augusti

Åh, jag njuter verkligen av varje dag nu på semestern. Idag kan man väl säga att jag avverkat halva semestern. Vilket betyder att jag har halva kvar att bara njuta av.
 
Igår begav sig jag, Malin & Jimmy till Liseberg. Blev verkligen en heldag där. Anlände runt 12.30 och gick därifrån när klockan var närmare 23. Men då hade vi ju även mött upp ett par av Malins vänner med, som vi umgicks med. Blev en riktigt lyckad dag, ett par störtskurar med annars var vädret helt okej. Kötiderna till åkaktraktionerna höll sig mellan 30-20 minuter under större delen av dagen. Och det kan man väl inte klaga på under semestertider. Men jag står fast vid att jag INTE gillar Balder. Får alltid en nära-döden-upplevelse i den, haha!
 
Idag begav jag mig till Uddevalla för att luncha med min höggravida vän, Erica. Snart dags! God mat och massa prat. Precis som det ska vara. När jag kom hem därifrån så bestämde jag mig för att åka till Slätthult och ta mig en joggingtur. Känner att det går bättre och bättre för varje gång jag ger mig ut på en runda. Kanske ska försöka hinna med en i helgen med?
 
Och nu ikväll hände något som händer väldigt väldigt sällan. Jag bakade. Det händer inte ofta alls. Jag gjorde verkligen inget avancerat. Jag gjorde havreflan... men mycket kan gå snett med sånna med. De kan tillexempel rinna ut över hela plåten, osv. Men dessa blev helt perfekta. Tyvärr inte så många, men kanske slänger ihop en ny sats imorgon. Inom det näsmaste står även bullbak på schemat.
 
 
Mina fiiina havreflan. Fortsätter jag i samma takt måste jag ju köpa en fin kakburk;)

Postat av: Sofia

Haha, sötnos! Balder är ju jätterolig! Och jag är övertygad om att dina havreflarn blev superdupergoda! :) Pusspusspuss!

2012-08-02 @ 20:20:54
URL: http://missofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0