Söndag 1e april

Såg nu att inlägget jag skrev igår inte kom upp, förutom rubriken då. I vilket fall som helst så hade vi Funkisdag borta på friskis&svettis igår. Detta innebar att vi började eftermiddagen med att prova på fem olika träningspass, där varje pass var ca 30 minuter. Först blev det till att ge sig ut och springa för min del. Ve och fasa. Det är verkligen inte min grej. Men jag känner att det fungerade bättre att springa med en grupp. Därefter hann vi andas i sisådär fem minuter innan de blev till att klättra upp på spinningscyklarna och spinna i en halvtimma. Redan här var mina ben helt slut.

Därefter blev det till att testa på min systers jympapass: Jympa bas med lite inslag från familjejyman. Detta var uppskattat av alla. Inte ofta vuxna människor kryper runt på golvet och leker mullvadar under sina träningspass;) Efter jympan vandrade vi in på gymmet. Mitt första besök där, och det blev cirkelgym, vilket faktiskt var riktigt kul. Träningsdagen avslutades med flex (rörlighet) där det verkligen känndes att man tränat mycket under dagen, aj aj aj. Därefter blev det middag och fest. Avslutade kvällen på Butler´s dansgolv.

Imorse kom jag knappt ur sängen. Låg på soffan hela morgonen och tyckte synd om mig själv som hade träningsvärk deluxe. Men jag kan säga såhär, efter att även ha varit iväg på familjejympan idag, så är det ett under om jag kommer upp ur sängen till morran;)

På tal om familjejympan, så blev det påskjympa idag. Det är ju inget nästa vecka då friskishuset är stängt på söndag, pga påskdagen. Jag & Malin gick in för påsktemat. Även påskharen kom på besök och delade ut lite godis.

 

Förresten, har ni blivit lurade idag? Jag har klarat mig fint från den biten:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0