Onsdag 14e september

Sitter i soffan och har precis ätit lite kvällsmat. Varit iväg och tränat ikväll. Härligt! Tror jag behövde det idag. Haft utbildning här i stan hela dagen, och man känner verkligen att man inte har något stillasittandes jobb, för usch vad trött man blev. Nu blir det inte många knop ikväll! Sitter och myser i min nya "sparkdräkt"... från Ullared:) Där tog de inte ens 200 kr för sina sådana. Och jag måste erkänna att det är precis lika skön (om inte skönare) än min Ziperall jag köpte för sisådär 800kr.

Denna har jag, min lilla ziperall.

 

På tal om Ullared, så var jag och mamma där igår. Vi åkte från Edet strax efter ett, när vi jobbat klart. Det visade sig vara ett vinnande koncept. Knappt en människa där inne. Man kunde verkligen gå där i lugn och ro och kolla på allt. Självklart var den en hel del som fick följa med hem:)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0