Tisdag 4e oktober

Haft en väldigt lugn och härlig dag idag. När jag slutade kl 13 på jobbet, begav jag mig direkt till vårdcentralen. Har en sån där himla jobbig hosta igen som inte ger med sig. sist jag hade den, kollades den upp för sent, och den fick helt enkelt ge med sig av sig själv. Nu dena gång tänkte jag inte vara för sent ute, så sagt och gjort. Fick bli ett besök hos doktorn. Men till vilken nytta...?? Knappt någon undersökning, inga prover , 100kr fattigare, men däremot en Kalle Anka-historia rikare. Ja vad ska man säga? Tack för hjälpen. Jag fortsätter att hosta sönder mig då! Gör ju så himla ont med, så jag tycker faktiskt synd om mig själv. Nog om det!

Har även bokat hotell idag, till Ladies Night. Blir ett besök på Scandic Crown. Samma hotell som jag bodde på för nästan exakt ett år sedan när jag och tjejerna var nere i Göteborg för en tjejhelg. Så det är ett bra hotell man hamnar på. Känns gott att veta innan hur det är där!

Nu blir det en snabbdusch, och sedan soffan resten av kvällen. Skönt. Klockan ringer tidigt imorgon med. Lite omorganisering i mitt schema pga sjuk personal. Skönt med två tidiga dagar på raken, jag klagar inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0