Söndag 9e oktober

Hade en riktigt trevlig kväll igår med kollegorna. Det blev bowling, mat och god dryck. Bowlingen i sig gick väl lite sådär, kändes som mina klot mest besökte rännan. Men huvudsaken är att man har roligt, och det hade jag ju!

Idag är det tvättstugan som gäller. Insåg häromdagen att det var tre veckor sedan jag hade tvättstugan. Jag behöver väl inte ens säga att tvättkorgen nästan svämmade över nu i slutet? Men nu är i alla fall den sista maskinen alldeles strax klar. Sedan blir att att fixa lite mat.

Sitter även och kollar på "Humanity"-armband. Vill verkligen ha ett sådant, och funderar att införskaffa mig ett inom en snar framtid kanske. Har bara inte bestämt vad jag vill ha för färg än, men det lutar åt svart eller vit... eller rosa. Men svart och vitt passar till det mesta.




Kanske borde införskaffa mig ett armband efter löning nästa gång:)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0