Söndag 16e oktober

Jättemysig kväll igår med tjejerna. Många goda drinkar blev det. Måste säga att jag var väldigt förvånad när jag vaknade imorse och inte kände av gårdagen någonting... härligt.


En av alla goda drinkar


Idag har det varit dop för lille Viggo. Annars har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Bara tagit det lugnt, vilket känns väldigt skönt. Tänker fortsätta med det dagen ut. Har ett enormt sötsug just nu. Vet inte hur många gånger jag har varit påväg till affären bara för det. Men försöker intala mig att jag inte kan uppsöka en affär varje gång det suget kommer. Tänk vad mycket pengar jag skulle spara om jag gick förbi godishyllan varje gång i affären. Borde jag börja med att enbart köpa gott på helgerna? Nu förtiden köps faktiskt bara läsk om helgerna. Stooora framsteg här kan jag lova. Så... från och med idag blir det bara godis på helgerna... typ.

Istället går jag helt enkelt ut i köket och hämtar mig en riskaka. Det brukar faktiskt fungera. Tips tips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0