Onsdag 26e oktober

Det gick inte att stå emot förkylningen längre. Imorse när klockan ringde kände jag direkt att det fick bli till att stanna hemma. Jag har bitit ihop länge nog, och kroppen mår nog inget vidare om den inte får vila. Jag kommer ligga hemma resten av veckan för att samla krafterna igen. Detta är väl något jag egentligen redan skulle ha tänkt på förra veckan... men ja, nu är det som det är.

Så idag kan jag väl inte berätta något roligt alls jag har gjort. Legat i soffan och kollat på serier i princip hela dagen. Gjorde ett tappert försök att damsuga, men jag blev helt slut efter det. Var även uppe en sväng och lagade mat, för mat måste man ju ha! Har spelat wordfeud (haha, bra tidsfördriv)... druckit kaffe... men det är aldrig gott när man är lite krasslig. Undra varför? Så ikväll blir det en stor kopp te istället. Det kommer nog halsen må bra av.

Jag bad min syster ringa och sjunga denna för mig, men än har jag inte fått det samtalet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0