Onsdag 12e oktober

Vill ni veta en hemlis om mig. Jag klarar verkligen inte av att kolla på "Efterlyst". Har försökt flera gånger, men jag får alltid så otäcka vibbar när jag kollar på det programmet. Jag minns när jag fortfarande bodde hemma... det var mörkt ute. Jag fick alltid känslor om att det var något läskigt som hände utanför vardagsrumsfönstret, haha.  Jag vågade liksom inte kolla ut, utan var tvungen att sitta med ryggen mot fönstret. Som om det skulle hjälpa egentligen...Men sedan om jag bytta kanal till något roligare program så försvann de känslorna lika snabbt.

Detta hänger i fortfarande. Har nu gjort ett försök att kolla på "Efterlyst". Inte ens 10 minuter har gått av programmet och jag får de där läskiga känslorna igen. Så nu stänger jag ner tvn och lägger mig och bläddrar i någon tidning eller bok istället.

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0