Lördag 29e oktober

Jag är helt slut i huvudet just nu. Spenderat hela dagen med att skriva högskoleprovet. Varför man nu gör det när man redan sitter med en högskoleutbildning! Men helt ärligt så är det för att jag vill ha ett bättre resultat än sist jag skrev det (för sisådär 6 år sedan), för det resultatet skäms jag nästan över. Och sedan är det väl alltid bra att ha om jag nu får för mig att läsa vidare. Specialpedagog har ju alltid lockat lite, tyvärr verkar det varken finnas på distans eller kvällstid för tillfället, och jag känner då inte för att plugga på heltid dagtid något mer.

I vilket fall som helst, nu har jag gått igenom de rätta svaren på dagens prov. Och jag tror faktiskt att jag kan ha fått mer än vad jag hade sist;) Så förhoppningsvis nådde jag målet.

Nu däremot blir det inte många knop resten av dagen. Så det så! Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0