Söndag 20e november

Fick finbesök i förmiddags. Sandra och hennes lille Wille kom hit på lite söndagsfika. Alltid lika trevligt när man får besök av dem! Annars har det varit en rätt så lugn dag. Skulle baka lite... det hela slutade med en ugn fylld med smet. När receptet inte innehåller bakpulver så ska man inte tillsätta det ändå, det har jag lärt mig idag om man säger så. Men slutet gott, allting gott. Blev nog bra tillslut. Andra gången gillt så att säga.

Var precis inne på H&Ms hemsida och kikade lite på klänningarna som jag skrev om för något inlägg sedan. Lade några i varukorgen, slutförde nästan beställningen. MEN... nej, jag behöver inte ens de där klänningarna. Bättre att spara dem pengarna till typ Thailand;) Känner mig väldigt förnuftig nu när jag inte klickade hem något! Bra jobbat Jenny!

Fast... den ena klänningen lockar något enormt.

299 + frakt.

Kommer jag använda den? Eller kommer den bli hängandes?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0