Tog mig en löprunda

fyfasen vad tråkigt det är att ge sig ut och springa själv. Men jag är stolt över mig själv ändå! då tar jag det i min egna takt och förhoppningsvis passerar jag snart gränsen då jag tycker det är pest och pina att springa. Många som ständigt löptränar ser det ju som en jättehärlig träningsform, då man bara kan folkusera på sig själv och sina egna tankar. jo men visst.... Tänkte sätta mig ikväll och göra kommande veckas träningsschema. Funderar på att kanske klämma in ett styrkepass på friskis med. Variation är väl alltid bra.

Nu däremot blir det en tallrik müsli!

Postat av: Mallan

hittar du ditt steady state vid löpningen kommer det bli enklare, men det tar ett tag innan man lär sig det.. O GLÖM INTE UPPVÄRMNINGEN! Lederna ska värmas upp, gå inte bara som uppvärmning utan gör lite rörlighetsövningar! ett litet tips bara!

2011-05-02 @ 20:18:21
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0