Onsdag 4e maj

Jag fattar verkligen inte. Folk tar powernap för att orka med resten av dagen. De enda gångerna jag gör detta är när jag haft öppningen på jobbet, alltså när alarmet ringer 04.30 på morgonen. För då brukar man känna av framåt 14-tiden att kroppen inte riktigt orkar mer.

Men själva grejen med powernap är väl att man ska få lite mer ork under resten av dagen?? Riktigt så fungerar det inte med mig, nej! Jag blir snarare tröttare efter en sådan. För att komma igång behövs en stor kopp kaffe, men det är inte alltid ens det hjälper. Jag sov mellan typ 15-16 idag. Och det är först nu jag orkat ta tag i saker som ska göras. Ja ja, bäst att fortsätta medans energin finns kvar!!

Måste bara tillägga en sak. Igår snöade det, vilket kändes sådär. Imorse var det -3 och jag fick skrapa rutan. Hallå, vi är inne i maj!

Postat av: cHEFEN

Powernappa bara 15-20 min, blir åxå smågroggy resten av kvällen om jag sover 1 tim

2011-05-06 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0