Lumene Vitamin C+

Jag är medlem på Buzzador.se. Det är en sida där man har chans till att prova olika produkter, och sedan rapportera in vad jag själv och andra tycker om den. Fick mail igår om att jag blivit antagen till en ny kampanj. Nämligen en kampanj om Lumene Vitamin C+. Jag kommer alltså få hem 1 stor burk (till mig själv) och 15 småburkar. Dessa ska delas ut till nära och kära. Kan tänka mig att de på jobbet kan råka ut för att få vara med i min lilla undersökning bland annat. På sidan står det följande om produkten:

"Lumene Vitamin C+ Lystergivande Dagcreme är en mjuk och fräscht doftande ansiktscreme som omedelbart ger huden extra lyster. De guldgula hjortronen är kärnan i Lumene Vitamin C+. Hjortron skyddar, renar och ger huden lyster. Magi när den är som bäst!"

ska bli spännande att prova.


Postat av: Hanna Till

Så du fick vara med i kampanjen.. Jag anmälde mig oxå men fick tyvärr inte vara med. Kanske kan få en liten burk av dig o prova då :) Ses på tis kram

2011-05-08 @ 21:04:13
URL: http://tildasallergier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0