goodiebag;)

Vem älskar inte gratis-saker? Jag är sedan länge medlem på buzzador.se. Där får man hem olika produkter att testa, samt att dela ut till folk i sin närhet. Idag på jobbet när jag delade ut en dagkräm så tipsade Hanna mig om sidan goodiebag.nu. En sida som liknar buzzador, men man behöver inte hålla på att dela ut till en massa folk. Utan istället har de några kampanjer per år, så får man beställa en liten goodiebag. Självklart gick jag med. Så nu är en nivea duschkräm och Loreals volymschampo påväg hem till mig. Gratis är gott;)

Postat av: Hanna

så du hittade sidan. en väldigt bra sida..

2011-05-18 @ 20:48:10
URL: http://tildasallergier.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0