Tisdag 1.e mars

Oh vad skönt det var med sovmorgon idag. Kändes att det behövdes. Även en lugn dag på jobbet. Gott emellanåt.

Nu håller vi på för fullt att organisera vilka som ska med till Ladies Night i år. Klockan 9 imorse släpptes årets biljetter. Så den 12e november är det dags i Göteborg. Den som väntar på något gott... Bara någon minut efter biljettsläppet fick jag sms av Malin om att Martin Stenmarck är klar för årets Ladies Night. Underbart!!!



Förra årets grabbgäng.
Martin Stenmarck, Måns Möller, Andreas Johnsson & Brolle.

Jag hoppas att Brolle är med i år igen...

Fast... visst finns det några kandidater jag kan tänka mig kan deltaga. En del bättre än andra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0