Tisdag 15e mars

Blir inte sen i säng idag. Klockan är inte ens 21 och mina ögon går redan i kors. Funderar faktiskt på att sova redan nu. Så kanske man är utvilad tills imorgon bitti när klockan ringer. Eller så blir det faktiskt ett avsnitt av "Tre Kronor" innan sängen.

Idag är första dagen sedan i lördags då träningsvärken är helt borta. Och imorgon tänkte jag ta mig ett träningspass igen. Och nästa vecka blir det att dra igång med springningen. Nu får det vara nog med lathet från min sida....



En del människor tar väldigt mycket energi. Energi man hade kunnat ha till så mycket annat!

Postat av: Veronica

var gärna med i min tävling på min blogg!

2011-03-16 @ 20:30:02
URL: http://tvfriends.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0