Onsdag 9e mars

Idag är jag stolt över mig själv. Jag har tandläkarskräck. Och just idag hade jag tid för besöket. När jag åkte hem efter jobbet så hade det precis hänt en bilolycka och det såg rätt hemskt ut på håll... tillochmed då, for en tanke genom huvudet att om de inte börjar släppa på trafiken snart så kommer jag vara tvungen att ringa återbud hos tandläkaren. Usch vad hemskt, att jag kan se något positivt när någon annan krockat med sin bil.

Men tillslut fick man börja köra igen och jag hann i tid till tandläkarbesöket. Och jag är stolt över mig själv. För första gången i mitt liv lyckades jag ta röntgenbilder med den stora plattan för vuxna. Har alltid fått haft barnmodellen innan, haha. Och hela besöket gick smärtfritt. Fast inte för plånboken. Allvarligt, hur kan man ta 890kr för ett besök???

Kan även tillägga det att förhoppningsvis var inte olyckan på vägen hem så allvarlig, och jag skäms för tankarna som for genom mitt huvud när jag satt där i bilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0