Måndag 21.e mars

Ny vecka igång! För en gång skull så har jag inte så mycket planerat, varken under veckan eller helgen. Och just nu känns det väldigt skönt! Ska försöka att träna ett par gånger (borde verkligen komma ut och springa). I dagsläget är jag orolig över att åka på ännu en omgång magsjuka, vilket jag verkligen inte vill. Senast i raden är min syster. Vi umgicks en del igår. Nu sitter jag här i soffan och mår illa. Varför mår man alltid illa när man får veta att någon har magsjuka?

Nu blir det tv.n resten av kvällen. Först ut blir "En unge i minuten", och därefter kör vi dagens avsnitt av Big Brother. Sedan blir det sängen.

Nu vill jag bara vissa saker ska gå vägen. Jag behöver en förändring. Jag behöver en ny utmaning. Jag hoppas och önskar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0