Söndag 12e juni

Dags att blåsa håret och göra sig redo för att åka ner till Lilla Edet. I eftermiddag blir det lite kalas för pappa som fyllde år i fredags. 49 år! Säger grattis lite såhär i efterskott på bloggen. Men var ju faktiskt nere och firade honom lite i fredags när han fyllde!

Har nog glömt att berätta om vad jag ska göra på tisdag? Då ska jag direkt ner till edet efter jobbet. Dags för Carina att göra något med mitt hår! Och jag har bestämt mig. Först när min syster sa att hon tyckte jag skulle göra det, då var det blankt nej. Men nu har jag ändrat mig. Jag ska färga håret ljusbrunt. Jag skippar det blonda ett tag (även om jag sagt att jag aldrig ska färga bort det blonda).



Typ som Mischa Barton har på denna bilden, det tror jag skulle kunna vara något för mig.
Måste även göra något med min frisyr som jag börjar lessna på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0