Onsdag 15e juni

Nyss hemkommen efter en trevlig kväll med Malin, Karin & Sandra. När jag åkte hem från jobbet idag kände jag mig mest trött. Men så kom det ett sms från Malin där hon frågade om vi inte ville komma dit nu ikväll. Visst ville vi det. Inte varje kväll man sitter och tjötar med goa tjejer över ett glas rosé mitt i veckan. Och god pannacotta fick vi med.

Nu däremot är jag hemma och ska packa det sista inför imorgon. Avslutningskväll på jobbet står på schemat bland annat! Och det blir tidig sänggång idag med. Klockan ringer 4.40. Härligt!

Detta kallar jag lyx i vardagen!

Tack Malin för en mysig kväll!


Postat av: Malin

Tack själv! Så roligt att ni kunde komma:)

2011-06-16 @ 13:45:47
URL: http://rosamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0