Nya jobbet

Idag var jag och hälsade på nya jobbet! Känns verkligen kanonbra! Tror verkligen jag kommer trivas där! Så det blir att återvända till hemkommunen för att arbeta... fast, jag kommer pendla;) Det är jag ju van vid! Nu blir det dessutom kortare pendlingssträcka än vad jag har idag till Uddevalla.

Har även beslutat mig för att lyxa till det lite. Eftersom jag kommer byta arbetsgivare till hösten så behöver jag ju göra mig av med mina kvarvarande semesterdagar. Antingen i ledighet eller pengar. Efter lite funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att blanda det lite. Kommer ta ut någon semesterdag i veckan, vilket innebär att jag endast kommer behöva arbeta max 4 dagar i veckan. Ena veckan är det bara 3 dagar på grund av midsommar. Känns som ett bra beslut, då jag börjar känna att semestern är väldigt välbehövlig just nu! Jag är trött i huvudet, trött i kroppen, hela jag är trött. Så detta kommer bli underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0