Måndag 13e juni

Alla dagar kan inte vara toppendagar. Känner att jag har en mindre bra dag idag. Har alldeles för mycket runt omkring mig och tillslut rinner bägaren över och det mesta känns bara kaos. Men men, just nu räknar jag ner till min semester. Inser att jag behöver lite ledig tid mer än någonsin. Och idag känns beslutet att enbart jobba 3-4 dagar i veckan fram till den riktiga semestern börjar, som ett riktigt bra beslut. Man ska tänka på sig själv i första hand.

Sånna här dagar gör jag bäst i att bara vara hemma i lägenheten och gå och grejja med lite småsaker som behövs fixas till. Ibland kan man låta sitt sura humör gå ut över annat folk, och vet man om det själv, så kan man ju motarbeta det genom att bara vara ensam.

Brukar kunna få någon sån här dag emellanåt, när jag har mycket kring mig. Men vet även att jag imorgon förhoppningsvis vaknar med ett mycket bättre humör, och mer energi.

Man kan helt enkelt inte alltid vara på topp. Det är nog ingen här i världen. :)

Men men. Nu är det att samla krafter och bli en gladare Jenny igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0