Härlig dag

Haft en riktigt härlig dag. Började med tvättning, vilket jag var i extremt behov av! Tvättkorgen svämmade liksom över. Lyckades tillslut lära mig de nya maskinerna nere i tvättstugan. Lagade även en god kycklingsoppa till middag. Riktigt gott!

I eftermiddags åkte jag, Malin & Jimmy ner till Ninne och hälsade på hos dem. Och därefter åkte vi hem till mamma och pappa och åt kvällsmat i form av grillat. Jag klagar inte.

Nu slappar jag framför Big Brother (såklart), sedan tänkte jag inte vänta allt för länge innan jag bäddar ner mig och fortsätter läsa min nypåbörjade bok: "Rätt åt dig". Hittils verkar den vara en riktig Jenny-bok. En riktig chick-lit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0