Fredag 29e juli

Vilken härlig dag det varit idag. Solen har verkligen visat sitt rätta jag. Det gillas. Började dagen med att sola tillsammans med Malin. Man får passa på. Såhär blek som jag är denna sommaren var längesen jag var. Hoppas på att sista semesterveckan bjuder på en massa sol, så man hinner få gott om färg. Är det bra väder imorgon tänker jag åka med mamma & pappa ut med båten. Sola, kanske tillochmed bada, samt grilla på någon strand någonstans.

Var även en sväng på IKEA idag och fick min försenade 25årspresent av mamma & pappa. Sängbord till sängen. Än så länge står de kvar nere i Edet. Man snart står de på var sin sida av sängen. Tack så mycket mamma & pappa. Fick mig även en snygg kaffekanna som jag kan servera kaffe i. Saknade något snyggt till det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0