Förkyld? Vart kom det ifrån?

Var iväg till Friskis&svettis förut! Malin körde ju sitt provpass innan det är dags för hennes diplomering i augusti. Jag måste säga att jag är stolt över henne. Hon hade verkligen satt ihop ett toppenpass med bra musik och sådant som hör till. Tror allt det kan bli en bra ledare av henne! Riktigt kul var det i alla fall.

Nu ikväll har jag legat och kollat på de sista avsnitten ur första säsongen av "Solsidan". Och efter att ha sett hela första säsongen så kan jag väl kanske erkänna att jag har fått ändra uppfattning lite. Det är inte så dåligt som jag sagt tidigare.

Funderar på att krypa ner under täcket nu! Imorse när jag vaknade kände jag mig helt täpt i näsan. Och nu känner jag att kan knappt kan andas, haha. Vart kom den förkyldningen ifrån? Men annars mår jag bra. Och vill inte det ska bli värre nu när man har semester och allt. Lika bra att sova sig frisk kanske?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0