Diesel-stopp!

Nu ska jag alldeles strax bege mig ut på en liten utflykt. Den går till Göksäter i Henån. Även kallat "Mini-ullared". Har känt mig extremt uttråkad hela förmiddagen. Jag brukar kunna tycka det är skönt att bara vara hemma och pyssla, men idag kände jag absolut inte för det.

Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var nere hos mamma & pappa en sväng, för att hämta en sovsäck inför helgen (tyvärr ligger den sovsäcken kvar hos mamma & pappa). Passade även på att vänta in syster och hennes kompis som varit i Tyskland för att öka på dryckesförrådet lite. Självklart hade jag ju skickat med en liten beställning med. Tanken var att de skulle få lite mat när de kom till edet. Men när maten i stort sett var klart för servering fick mamma ett telefonsamtal. De hade fått bensinstopp i Tunge. Så det var bara att bege sig dit. Visade sig att det inte var det lättaste att få igång en bil efter bensinstopp. Speciellt inte en dieselbil. Men men, vi hade ju i alla fall roligt under tiden! Och det blev en sen kvällsmat nere i Lilla Edet.

Postat av: Mallan

ska du inte blogga om mig och mina träskor?

2011-07-19 @ 22:01:32
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0