Söndag 30.e januari

Sådär, då var man ännu ett år äldre. 25 år! Känns ändå lite som en milstolpe. Har man kommit dit man vill i livet? Efter att ha funderat fram och tillbaka på den frågan länge (ja, lite åldersnojja har infunnit sig dagarna innan födelsedagen) så har jag nog kommit fram till att jag i stort sett är där jag vill i livet! Jag bor i en stor tvåa mitt i trollhättan. Gångavstånd till det mesta. Jag har även skaffat mig en utbildning och arbetar med det jag älskar. Däremot skulle jag nog önskat i dagsläget att jag väntade ett år med att hoppa på lärarprogrammet och skulle passat på att resa istället. Men i de hela är jag nöjd:) Och det är väl huvudsaken.

Igår hade jag en härlig kväll tillsammans med ett gäng underbara tjejer. Johanna, Petra, Rita, Fidane & Emelie var här och drack lite vin och tjejsnackade! Och sedan begav vi oss ut på stan och shakade loss. Blev ingen jättesen kväll för mig och idag vaknade jag klockan 9, relativt utvilad och pigg. Ingen baksmälla här inte. Härligt.

Kollade in på facebook för en stund sedan, och grattishälsningarna bara ramlar in. Gulligt av er! Nu ska jag se till att njuta av min födelsedag. Mysa lite här hemma i lägenheten innan jag hoppar in i duschen och blir människa. Och i eftermiddag åker jag ner till Lilla Edet. Där blir det släktkalas för både mig och lillebror. Han fyller 9.e februari, så vi slår ihop släktfirandet.

Ha en härlig söndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0